marți, 13 februarie 2018

Drumul spre minimalism - Săptămâna 23

Bună!
Săptămâna ce a trecut a stat sub semnul drumurilor - pentru că am plecat într-o mini-vacanță în Republica Moldova. Așa ca să notez ceva legat de Drumul spre minimalism, iată ce am făcut:
- am avut un bagaj foarte mic și chiar m-am felicitat pentru faptul că tot ceea ce am luat cu mine a fost folosit, nu doar plimbat dintr-o parte în alta;
- am început un proiect sub denumirea #cartecalatoare, am lăsat în Chișinău o carte pe care am citit-o deja și despre care voi vorbi pe blog cât de curând. În cadrul Drumului spre minimalism mi-am propus să citesc toate cărțile necitite din bibliotecă și să le dau mai departe. Ar fi varianta să le vând, dar volumele pe care le am eu nu par a fi foarte populare sau căutate și nici să stau pe grupuri să vând o carte-două nu mă tentează. Merg pe ideea lui Marie Kondō: dacă ai dat bani pe un lucru și l-ai folosit, te poți debarasa de acesta, pentru că scopul pentru care l-ai adus în casă a fost îndeplinit;
- mi-am dat seama cât de mult îmi place colecția mea de haine pentru iarnă. Am vreo 9 piese - pulovere, bluze, un cardigan și 3 perechi de blugi plus două rochii. Sunt extraordinar de mulțumită de aceste haine, se potrivesc bine între ele, țin de cald, mă avantajează, mă simt bine în ele. Mi-am zis că până la urmă, voi încerca să iau pas cu pas hainele și să nu mă arunc direct în toate pe care le am. Pe acelea de primăvară-vară-toamnă le voi sorta când le va veni timpul, pentru că doar purtându-le îmi pot da seama dacă le mai vreau sau nu. Șifonierul meu încă nu arată așa cum mi-aș dori, dar aștept să se schimbe sezonul ca să intru direct în pâine, cum s-ar zice.
În rest, mă bucur de vacanță și de zilele în care pot să fac ce vreau și să petrec cu omul meu drag. Voi ce mai faceți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu