marți, 6 februarie 2018

Drumul spre minimalism - Săptămâna 22

Bună!
În sfârșit, sesiunea a plecat, iar eu am timp pentru mine și pentru hobbyurile mele. Săptămâna ce a trecut în cadrul Drumul spre minimalism am făcut două lucruri.
În primul rând, am aruncat o geantă care deși mi-a plăcut mult și am purtat-o câțiva ani, s-a tocit și a început să arate din ce în ce mai aiurea. Având în vedere că am purtat-o mult și că și-a îndeplinit scopul, nu mi-a părut rău să mă debarasez de aceasta. Același lucru s-a întâmplat cu o pereche de blugi ce s-au tocit și nu mai mergeau purtați.
În al doilea rând, am fost la shopping, dar am urmat conceptul de #shopwisely, preluată de la Diana Solomon. Ideea este că aveam nevoie de produse de skincare și m-am documentat în legătură cu ce exact vreau/am nevoie. Voiam musai să găsesc lucruri Cruelty Free, vegane dacă e posibil și astfel am ajuns să-mi iau un toner și o apă micelară de la Alverde (îi găsiți în dm) și un serum și o spumă pentru curățarea feței de la Lioele (The Makeup-Shop).Și dacă tot am atins subiectul de skincare & makeup, dacă vreți să treceți la produse CF (Cruelty Free) și/sau vegane, site-ul Pink Panda comercializează doar produse de acest fel. Am un wishlist destul de măricel (și vă spun cât de curând de ce), prețurile pentru produse sunt ok și unele chiar foarte accesibile, așa că odată ce dau o comandă, vă arăt și ce mi-am luat. Dar îmi place mult ideea că pot să iau orice de pe acel site știind că absolut toate produsele - fie că e vorba de machiaje sau de îngrijire a tenului și nu numai - sunt CF.
Nu mi-am propus nimic pentru săptămâna ce vine, sunt în vacanță și vreau să profit din plin de aceasta, dar vedem marțea viitoare ce s-a mai întâmplat în viața mea.
Până atunci, vă doresc o săptămână ușoară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu