sâmbătă, 29 iulie 2017

Cel mai fain serial animat pentru adulți

Că tot a venit vara și am timp berechet, am terminat cu facultatea și pot să mă relaxez, mi-am zis să mă uit și la seriale, că nu am mai făcut lucrul acesta de mult timp. Din păcate, în afară de Game of Thrones, multe alte titluri mă plictisesc și nu văd ce este așa extraordinar în serialul X sau Y. Din fericire, am o sursă de nădejde care dezgroapă din străfundurile internetului niște chestii tare faine, cum ar fi, de exemplu, Rick and Morty.


Serialul de față este o animație pentru adulți (să nu vă aud cu ”desenele animate sunt doar pentru copii”), așa că nu e o idee bună să-ți pui fiica de 5 ani să se uite, cât timp are mami treabă prin casă. 
 

Rick Sanchez este un geniu nebun, bețiv și sarcastic, care în urma unor evenimente a ajuns să locuiască cu fiica lui, Beth, soțul acesteia Jerry și nepoții - Summer și Morty, cel din urmă devenind șoricelul de laborator/ companionul în tot felul de călătorii și evenimente.


Rick and Morty, creat de Justin Roiland și Dan Harmon, este un serial ce nu are cum să nu îți placă: lumi paralele, viața unei familii dezorganizate, unde fiecare este pe cont propriu, glume macabre (sau mai puțin), mult sarcasm, ironie, dialoguri savuroase, personaje memorabile și foarte bine conturate - toate aceste elemente reprezintă pentru mine o sursă inepuizbilă de amuzament. 


Nu sunt omul care se uită de nșpe ori la un serial, dar cu Rick and Morty altfel stă treaba: chiar dacă știu glumele și acțiunea, mă amuz indiferent de câte ori văd episodul, drept urmare m-am uitat de vreo trei ori la cele două sezoane cap-coadă și nu m-am plictisit deloc; abia aștept să apară sezonul trei, iar primul episod apare chiar... mâine, lucru ce mă încântă nespus. Până atunci, cred că mai reiau o dată primele două sezoane :)


Și dacă tot e vară, căldură mare, mon cher și un serial fain la îndemână, sesiunea de binging nu are cum să se desfășoare fără ronțăială în fața ecranului. Dacă iarna mergea un chips, acum ar merge de minune ceva răcoritor, o înghețată, sau un gelato, cum ar fi cel de la Siviero Maria.
Siviero Maria a luat naștere din dorința italianului Guglielmo Visani de a-și impresiona soția, creând gelato-ul autentic, artizanal, numai bun de savurat imediat după ce e scos de la congelator. Dacă a reușit să o impresioneze pe donna Maria, nu știm, dar creația sa bucură papilele gustative și în ziua de azi. Pe mine mă tentează gelato Limone di Sicilia, pentru că sigur are un gust acid, potrivindu-se cu licorile și substanțele misterioase pe care le tot amestecă Rick cam în fiecare episod.
Așa că dacă nu ați văzut încă serialul, luați o cutie de gelato și puneți-vă pe binging; dacă apreciați umorul negru și sarcasmul, sigur o să vă placă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu